Work Time
Пн-Пт: с 8:00 до 18:00 Сб-Нд: вихідний

Послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації

Для забезпечення захисту промислових об'єктів, комерційних компаній та інших підприємств від пожеж встановлюється охоронна система протипожежної безпеки. Вона запускає систему пристроїв і підтримує їх працездатність, поки не буде ідентифікований і усунутий вогнище загоряння. Щоб устаткування функціонувало без перебоїв, спеціалізовані компанії надають послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації.

Які заходи виконуються по забезпеченню обслуговування системи?

Контроль працездатності системи оповіщення пожеж включає в себе:

  • систематичне проведення планових робіт по оновленню;
  • усунення виниклих поломок, включаючи аварійні виклики;
  • заміну зношеного, що стало непридатним обладнання;
  • ведення документації по експлуатації;
  • проведення тренінгів, семінарів, курсів для персоналу по використанню систем;
  • розробку технічних регламентів з експлуатації охоронно-пожежної сигналізації.

Регламент роботи фахівців з обслуговування сигналізації

Для кожного об'єкта господарювання створюється індивідуальний обсяг робіт, за яким проводиться обслуговування системи. Фахівці враховують кількість документів, які представив виробник обладнання, наводиться список дій по експлуатації, а також план робіт з виконання перевірки функціонування.

Коли пожежна сигналізація приймається на обслуговування компанією FireSecurity, виконуються наступні заходи:

  • комплексна діагностика техніки;
  • перевірка роботи в аварійних ситуаціях;
  • складання акта первинного обстеження і запуску;
  • проведення розбирання, видалення ізотопних детекторів диму;
  • при виявленні дефектів і несправностей проводиться терміновий ремонт, заміна комплектуючих;
  • удосконалення існуючих протипожежних пристроїв.

Вартість послуг перевірки пожежної сигналізації

Ціна роботи фахівця компанії FireSecurity залежить від багатьох факторів:

  • території, площі об'єкта;
  • кількості техніки;
  • типу пристроїв сигналізації;
  • складності організації системи;
  • періоду використання обладнання;
  • умови надання послуг: висоти, кількості приміщень, шкідливих умов, небезпеки вибухів, загоряння.

Які переваги має клієнт при співпраці з нашою компанією?

Основні аргументи на користь надання послуг спеціалізованої FireSecurity:

  • робота аварійної служби здійснюється в режимі 24/7;
  • оперативний виїзд фахівця за адресою;
  • фіксована вартість обслуговування на весь період дії договору;
  • гнучкі тарифні ставки;
  • безкоштовна заміна несправних датчиків диму;
  • деталі, комплектуючі завжди в наявності;
  • консультації з питань протипожежної безпеки;
  • складання деталей проводиться відповідно до діючих сертифікатами, дозволами;
  • пріоритет роботи - сервісне обслуговування систем оповіщення про виникнення пожежі.

Система DSO повинна функціонувати без перебоїв, забезпечувати ефективну роботу всього комплексу.