Work Time
Пн-Пт: с 8:00 до 18:00 Сб-Нд: вихідний

Доставка оплата

Доставка обладнання для пожежогасіння

На кожному підприємстві повинні бути кошти для швидкого пожежогасіння. Рекомендується купувати системи пожежної сигналізації, комплекти вогнегасників, датчики диму і вогню, інші пристрої для пожежної безпеки.

Організація доставки

Замовлене обладнання може бути доставлено по необхідному адресою. Також надається послуга по монтажу системи та загальної організації пожежної безпеки.

Доставка по Україні здійснюється компанією «Нова Пошта» до відділення, при цьому:

  • якщо сума замовлень понад 1000 грн, то транспортування здійснюється безкоштовно, за рахунок відправника;
  • якщо вартість покупки менше 1000 грн, то доставка оплачується покупцем відповідно до тарифів транспортної фірми;
  • важливо відзначити, що якщо спосіб оплати був обраний «накладений платіж», то комісію за переказ грошей за будь-якої вартості замовлення оплачує покупець.

Коли оформляється покупка на великогабаритні, важкі товари, вартість доставки слід попередньо обговорити з менеджером магазину.

Замовлення відправляється в день його створення за умови, що його оформили до 11:00, а також якщо товар є в наявності в магазині. У разі, коли продукція є на складі, то відправка покупки здійснюється протягом 1-3 діб.

Доставка кур'єром по Києву

Доставка товару власною кур'єрською службою організовується виключно по місту Київ. Вартість доставки також залежить від суми замовлення - якщо менше 1000, то 50 грн. Якщо ж більше, то доставляється товар безкоштовно.

Терміни привозу такі ж, як при співробітництві з транспортною компанією «Нова Пошта». Зазвичай товар доставляють з 14:00 до 18:30. Під час оформлення замовлення можна обговорити інший час, більш зручне для Вас, з менеджером магазину по телефону.

Рекомендується перевіряти комплектацію і зовнішній вигляд замовлених товарів в присутності кур'єра. Також варто відзначити, що настройка, показ працездатності продукції можливі тільки за попередньою домовленістю з менеджером. В обов'язки кур'єра за замовчуванням входить тільки доставка товару.

Крім доставки, можливе оформлення замовлень з самовивозом. Заявка вирушає через сайт. Важливо взяти до уваги, що асортимент товарів на сайті і в роздрібному магазині може відрізнятися. Слід уточнювати наявність замовленого перед тим, як під'їхати в магазин.

Способи оплати замовлення

Готівковими коштами можна розплатитися при самовивозі або при отриманні товару від кур'єра. При цьому видається чек і гарантійний талон.

Безготівковим способом можна заплатити під час оформлення замовлення на сайті, за допомогою банківської карти. Такий варіант дозволить заощадити час при отриманні купленого в відділенні пошти. Рекомендується уточнювати наявність і кількість товару у менеджера перед тим, як оплачувати замовлення.

Також можна заплатити при отриманні товару на «Новій Пошті». До доставленому замовленням надається гарантійний талон і чек.

При оформленні покупки юридичними особами оплата здійснюється відповідно до рахунка-фактури. Якщо була правильно складена домовленість, то видається повний комплект документів. У наборі є видаткова і податкова накладні, оригінал рахунку.

На нашому сайті можна замовити з доставкою системи пожежогасіння, сигналізації, блискавкозахисту та багато іншого за оптовими цінами. Завжди є вигідні акції і знижки. Також доступні послуги з монтажу обладнання, технічного обслуговування, організації в загальному пожежної безпеки. Ми гарантуємо надання якісного, перевіреного фахівцями товару. Є всі необхідні сертифікати і ліцензії.


Оплата

Покупки товарів в інтернет-магазинах стали частиною повсякденного життя кожного з нас. Погодьтеся, дуже зручно зі смартфона або домашнього комп'ютера вибрати необхідні вироби на віртуальній полиці і придбати їх онлайн. Сьогодні через інтернет купують велику і дрібну побутову техніку, товари для ремонту, меблі, одяг, взуття і навіть продукти харчування. Магазин FireSecurity не є винятком. Це один з популярних онлайн гіпермаркетів в Україні, який реалізує охоронні системи, пожежні та охоронні сигналізації, камери відеоспостереження.

З року в рік зростає кількість споживачів, які бажають встановити охоронну сигналізацію нового покоління. Ми працюємо з представниками малого і середнього бізнесу, розробляємо індивідуальні й нетипові проекти установки охоронно-пожежної сигналізації. Для партнерів існує гнучка система реалізації товарів (роздрібна та оптова продаж, забезпечення рекламною продукцією, консультації). Крім широкого асортименту виробів, які можна знайти в магазині, існує зручна система співпраці, доставки і оплати покупок.

Умови оплати для фізичних представників

Клієнти, які бажають встановити систему контролю за безпекою свого житла, фізичні особи, відповідно до правил магазину здійснюють оплату готівкою. Розрахунок коштами відбувається в офісі компанії або після кур'єрської доставки по заданому адресою. Після оплати представник магазину зобов'язаний надати товарний чек і талон на гарантійне обслуговування.

Умови оплати за безготівковим розрахунком

Оплата продукції при онлайн-покупках може здійснюється за допомогою платіжних систем Visa і MasterCard. При оформленні замовлення в інтернет-магазині надається спосіб оплати банківською картою. У відповідному розділі оплати досить внести реквізити карти, дочекатися підтвердження і перевести гроші. Цей варіант оплати економить час під час отримання посилки на пункті доставки.

Перш ніж оплатити замовлення безготівковим розрахунком, потрібно уточнити у представника магазину наявність товарного запасу на складі.

Особливості безготівкового розрахунку для фізичних осіб

Товар, який знаходиться в закупівлі у приватних покупців, відпускається з безготівкової оплати згідно рахунку-фактури. Він проводиться в будь-якому банківській установі України. Приватні підприємці отримують пакет документів:

  • • оригінал розрахункового рахунку;
  • • правильно заповнений оригінал довіреності;
  • • розрахункова накладна.

Після оплати замовлення можна забрати в офісі компанії або через службу кур'єрської доставки. Відправка по Києву і містах країни можлива транспортними компаніями, наприклад, Новою поштою.

Оформлення оплати товару юридичними особами за безготівковим розрахунком

Правила оплати для юридичних організацій:

  • • оформлення рахунку-фактури;
  • • переказ коштів через платіжні системи;
  • • підготовка пакету документів: рахунок, видаткова та податкова накладні (у випадках правильного оформлення довіреності).

Вивіз товару з офісу магазину власним транспортом або логістичними перевезеннями по містах України. По Києву можлива кур'єрська доставка.

Особливості оплати післяплатою в транспортній компанії «Нова Пошта»

Замовлення можна отримати при оплаті в відділенні доставки транспортної компанії. Оператор надасть чек і гарантійний талон на продукцію.

Магазин охоронних систем і пожежогасіння FireSecurity багато років працює на ринку України і реалізує тільки якісну продукцію. Клієнт гарантовано отримує товар в точно обумовлені терміни з усією відповідною документацією. Товарні чеки і гарантійний талон додаються. Грамотний персонал і високий сервіс обслуговування задовольнить навіть найвимогливіших замовників. Компанія співпрацює з усіма логістичними компаніями, клієнт завжди отримає своє замовлення вчасно.