Для забезпечення захисту промислових об'єктів, комерційних компаній та інших підприємств від пожеж встановлюється охоронна система протипожежної безпеки. Вона запускає систему пристроїв і підтримує їх працездатність, поки не буде ідентифікований і усунутий вогнище загоряння. Щоб устаткування функціонувало без перебоїв, спеціалізовані компанії надають послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації.
Які заходи виконуються по забезпеченню обслуговування системи?
Контроль працездатності системи оповіщення пожеж включає в себе:
- систематичне проведення планових робіт по оновленню;
- усунення виниклих поломок, включаючи аварійні виклики;
- заміну зношеного, що стало непридатним обладнання;
- ведення документації по експлуатації;
- проведення тренінгів, семінарів, курсів для персоналу по використанню систем;
- розробку технічних регламентів з експлуатації охоронно-пожежної сигналізації.
Регламент роботи фахівців з обслуговування сигналізації
Для кожного об'єкта господарювання створюється індивідуальний обсяг робіт, за яким проводиться обслуговування системи. Фахівці враховують кількість документів, які представив виробник обладнання, наводиться список дій по експлуатації, а також план робіт з виконання перевірки функціонування.
Коли пожежна сигналізація приймається на обслуговування компанією FireSecurity, виконуються наступні заходи:
- комплексна діагностика техніки;
- перевірка роботи в аварійних ситуаціях;
- складання акта первинного обстеження і запуску;
- проведення розбирання, видалення ізотопних детекторів диму;
- при виявленні дефектів і несправностей проводиться терміновий ремонт, заміна комплектуючих;
- удосконалення існуючих протипожежних пристроїв.
Вартість послуг перевірки пожежної сигналізації
Ціна роботи фахівця компанії FireSecurity залежить від багатьох факторів:
- території, площі об'єкта;
- кількості техніки;
- типу пристроїв сигналізації;
- складності організації системи;
- періоду використання обладнання;
- умови надання послуг: висоти, кількості приміщень, шкідливих умов, небезпеки вибухів, загоряння.
Які переваги має клієнт при співпраці з нашою компанією?
Основні аргументи на користь надання послуг спеціалізованої FireSecurity:
- робота аварійної служби здійснюється в режимі 24/7;
- оперативний виїзд фахівця за адресою;
- фіксована вартість обслуговування на весь період дії договору;
- гнучкі тарифні ставки;
- безкоштовна заміна несправних датчиків диму;
- деталі, комплектуючі завжди в наявності;
- консультації з питань протипожежної безпеки;
- складання деталей проводиться відповідно до діючих сертифікатами, дозволами;
- пріоритет роботи - сервісне обслуговування систем оповіщення про виникнення пожежі.
Система DSO повинна функціонувати без перебоїв, забезпечувати ефективну роботу всього комплексу.